جاذبه های گردشگری مشهد
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پارک ملی تندوره مشهد

پارک ملی تندوره در شمال شرقی ایران و نزدیک ترکمنستان در ۳۷ درجه و ۲۹ دقیقه تا ۳۷ درجه و ۳۳ دقیقه عرض جغرافیایی و ۵۸ درجه و ۳۳ دقیقه تا ۵۸ درجه و ۵۴ دقیقه طول جغرافیایی واقع گردیده‌است.مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان تفریحی زیبا دیدن فرمایند. براساس تقسیم بندی مجموعه تندوره در شمال استان خراسان رضوی در شهرستان درگز قرار دارد. این منطقه در حوزه آبریز هریرود و کشف‌رود و زیرحوزه رودخانه درونگر قرار گرفته‌است.در تور مشهد بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنید. پارک ملی تندوره که زمانی تفرجگاه و محل تفریح مردم درگز و قوچان بود، از زیباترین و عمیق‌ترین دره‌های ژرف و پر شیب و تپه ماهورها بهره مند میباشد و از بهترین زیستگاهای جانوران وحشی به ویژه قوچ و میش اوریال می‌باشد که چنانچه صبح زود یا غروب در این منطقه باشید گله‌های کل و بز را می توانید بینید که در حال چرا میباشند. مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان تفریحی زیبا دیدن فرمایند. 

پارک ملی تندوره مشهد

آبشار دره آل مشهد

آبشار دره آل دراستان خراسان رضوی واقع است. آبشار آل در مجاورت دره و روستای آل در 45 کيلومتري شمال شرق مشهد در مسير راه کلات نادري واقع شده است. دره آل٬ دره‌ای نسبتأ عریض و دارای آبشاری زیبا با جریان دائمی آب ست که از کوه های هزار مسجد سرچشمه می گیرد. این دره به زواندرخ در روستایی به همین نام منتهی می شود و سد کارده درقسمتی از این دره حد فاصل روستای اندرخ و کارده، دره را قطع می کند. در تور مشهد میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید. هر دو قسمت دره دارای جاذبه های خاص طبیعی و مورد توجه علاقه مندان به طبیعت و کوهنوردان است. دره دارای 5 آبشار فصلی است که فقط در زمان بارندگی آب دارند.مسافران و گردشگران تور مشهد میتوانید در این مکان زیبا خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنید.  دره انجیر یکی از جاذبه های دره آل است که با عرض کم و موانع صخره‌ای و پوشیده از درختان انجیر وحشی دارای منظره دیدنی و جالب است. از دیگر دیدنیهای این دره میتوان به غار دره آل اشاره کرد. این غار مکانی با دهانه بزرگ و دیدنی و دیوارهای مرتفع و بلند میباشد که چشمه‌ای در مجاورت‌ آن قرار دارد.گردشگران  تور مشهد میتوانند از این منطقه توریستی دیدن فرمایند .

آبشار دره آل مشهد

مطالب مرتبط:

پارک ملی تندوره مشهد

 

آبشار دره آل مشهد

تور مشهد لحظه آخری

تور مشهد نوروز 95





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : باران
ت : سه شنبه 29 دی 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی